آجاک - acak آینده پژوهی

۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی بانوان از بنیاد احسان مشاوره می گیرند

۲ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی بانوان از بنیاد احسان مشاوره می گیرند

مسئول قرارگاه اجتماعی بانوان بنیاد احسان ستاد اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۰۰ گروه خیریه، جهادی و فعال اجتماعی برای کارآفرینی و توان افزایی بانوان مناطق محروم و کم برخوردار شناسایی شده و خدمات مشاوره،  آموزشی و حمایتی از این بنیاد دریافت می کنند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، فضه سادات حسینی عصر چهارشنبه در سمینار «توانمندسازی بانوان محروم» در باغ لارک ستاد اجرایی فرمان امام؛ هدف از برگزاری این سمینار را رسیدن به یک الگوی ملی به منظور تقویت و گسترش جایگاه بانوان بخصوص بانوان کارآفرین و کم برخوردار در مناطق محروم برای فعالیتهای اجتماعی و شناسایی موانع موجود و انتقال مشکلات به مسؤلان مربوطه ذکر کرد.
وی در این سمینار که با حضور تعدادی از اعضای کمیسیون توانمندسازی بانوان مجلس شورای اسلامی و بانوان کارآفرین برگزار شد، تصریح کرد: رفع مشکلات زنان و بخصوص زنان کم برخوردار که با انواع مشکلات اقتصادی درگیر هستند و شبکه سازی بانوان جهادگر، کارآفرین و فعال اجتماعی اهداف مهم برگزاری این سمینار است.
مسئول قرارگاه اجتماعی بانوان بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به اینکه این سمینار با تلاش قرارگاه اجتماعی بانوان بنیاد احسان تشکیل شده است اظهار داشت: گروه های مختلف حوزه توانمندسازی بانوان همچون بانوان کارافرین موفق، زنان خودسرپرست، گروه های جهادی و خیریه ها راهکارهای خویش را برای افراد سیاست گذار در این عرصه تشریح کردند.
حسینی در ادامه عرضه مشکلات حوزه بانوان، آشنایی با الگوهای مختلف کسب و کار برای بانوان محروم، انتقال تجربه بین گروه های توانمندسازی حوزه کسب و کار، انعقاد تفاهمنامه و همکاری با گروه های برتر و بررسی موانع حوزه کسب و کار توانمندسازی بانوان محروم و خلاهای قانونی موجود را همچون بخش های مختلف این سمینار برشمرد.
حسینی در مورد حمایت های بنیاد احسان از گروه های عرضه دهنده هم اظهار داشت: بنیاد احسان حمایت ویژه ای از گروه هایی که در این سمینار شرکت کرده اند در جهت اجرای الگوهای توانمندسازی خود، انجام می دهد.
در این سمینار ۶ بانوی کارآفرین بعنوان الگوی موفق از استان ها طرح های کارآفرینی خویش را عرضه و چالش ها و مشکلات پیش رو را تشریح کردند.

1400/06/21
10:03:44
0.0 /5
691
تگها: تجربه , خدمات , شركت
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی