آجاک - acak آینده پژوهی

شركت های دانش بنیان ایرانی با بازار تجاری اسپانیا آشنا می شوند

شركت های دانش بنیان ایرانی با بازار تجاری اسپانیا آشنا می شوند

به گزارش آجاك مركز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نشست تجاری آنلاین ایران و اسپانیا را برای آشنایی دانش بنیان های ایرانی با بازار تجاری این كشور اروپایی در نیمه دوم تیرماه سال جاری برگزار می نماید.


به گزارش روز دوشنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سیزدهمین قدرت اقتصاد جهان بر مبنای حجم تولید ناخالص داخلی بعنوان بازار تجاری دانش بنیان های ایرانی فعال در حوزه های تخصصی مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، سلامت، دارو و فناوری اطلاعات هدف گرفته شده است.
اسپانیا با تولید ناخالص داخلی یک تریلیون و یک صد و شصت و چهار میلیون یورو بعنوان سیزدهمین قدرت اقتصادی در سطح جهان و پنجمین اقتصاد در سطح اتحادیه اروپایی شناخته شده است. این کشور یک بازار بکر و خوب برای محصولات و خدمات دانش بنیانی کشورمان به حساب می آید.
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تیرماه سالجاری فرصتی برای دانش بنیان ها فراهم نموده است تا به صورت آنلاین با بازار این کشور آشنا گردند. در این جلسه مقرر است اهداف صادراتی شرکت ها شناسایی و شرایط برای برگزاری جلسات رودررو میان شرکت های ایرانی و اسپانیایی بررسی و ایجاد شود.
علاقه مندان جهت شرکت در این نشست مجازی تا آخر خردادماه فرصت دارند به آدرس اینترنتی https: //tesc.ir/service/5/1 رجوع و ثبت نام کنند.
در نشست های رو در روی مجازی، حوزه های مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، سلامت، دارو وفناوری اطلاعات تبادل نظر خواهد شد.



منبع:

1399/03/26
15:03:20
5.0 /5
1857
تگها: آنلاین , اینترنت , خدمات , شركت
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
آجاک : آینده پژوهی