آجاک - acak آینده پژوهی

انتشار خاطرات پدر علم سلول های بنیادی ایران

انتشار خاطرات پدر علم سلول های بنیادی ایران

کتاب «سلول های بهاری؛ خاطرات تولید و توسعه سلول های بنیادی» به روایت حسین بهاروند، پدر دانش سلول های بنیادی ایران منتشر گردید.


به گزارش آجاک به نقل از ایسنا، این کتاب در ۴۰۸ صفحه با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان از جانب انتشارات راه یار روانه بازار نشر شده است.
در معرفی نویسنده کتاب آمده است: دکتر حسین بهاروند، استاد ممتاز و مؤسس پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان، در سال ۱۳۷۶ به پژوهشگاه رویان پیوست و بعد از چند سال پژوهش، در سال ۱۳۸۲ توانست برای نخستین بار در ایران سلول های بنیادی رویانی انسانی را تولید نماید. در سال ۱۳۸۷ هم به همراه همکارانش موفق به تولید سلول های بنیادی پرتوان القایی انسانی شد. این فعالیت ها او و همکارانش را قادر ساخت تا شاخه های مختلف پزشکی بازساختی را در ایران پایه گذاری کنند. او تابحال بیشتر از ۳۰ جایزه ملی و بین المللی همچون جایزه رازی، خوارزمی، آیسسکو، آکادمی علوم جهان (TWAS)، یونسکو و جایزه مصطفی(نشان عالی علم وفناوری جهان اسلام) را دریافت کرده است.
علاقه مندان برای تهیه این کتاب علاوه بر کتابفروشی ها، می توانند از راه صفحات مجازی ناشر @raheyarpub و سایت vaketab.ir نسبت به سفارش کتاب اقدام نمایند. همینطور در صورت نیاز می‎توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۴۵۴ تماس بگیرند.




منبع:

1399/11/06
14:30:25
0.0 /5
475
تگها: پزشكی , پژوهش , سایت , فناوری
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی