آجاک - acak آینده پژوهی

گواهینامه ایزو در كدام زمینه ها كاربرد دارد؟

گواهینامه ایزو در كدام زمینه ها كاربرد دارد؟

آجاك: گواهینامه ایزو برای تمامی تولید كنندگان در هر زمینه ای به كار می آید. با بهره گیری از آن افراد یك محل مناسب و كاملا بهداشتی برای تولید محصولات طراحی می كنند. بعنوان مثال اگر كارخانه ای دارید و بعنوان تولید كننده فعالیت دارید، می توانید با بهره گیری از این استاندارد جهانی، تمامی تجهیزات و محل مربوطه را استانداردسازی كنید و به حداكثر میزان خود ارتقا دهید.


کدام زمینه ها به گواهینامه ایزو نیاز دارند؟حتما شما هم نام گواهینامه ایزو را شنیده اید؛ اما آیا می دانید این سند برای چه حرفه هایی کاربرد دارد؟ قبل از پاسخ گویی به این پرسش باید بگوییم این مدرک یک استاندارد جهانی است که به کسب و کار ها اعطا میشود. بدین سبب استاندارد های این مدرک مورد تایید سراسر دنیا است. بطور کلی دریافت این مدرک بی نظیر، در تمامی حرفه ها کاربرد دارد و هیچ گونه محدودیتی در این باب وجود ندارد. اما در این مقاله می خواهیم بطور دقیق توضیح دهیم چه حرفه هایی به کدام گواهی احتیاج دارند.
همانطور که گفتیم ستاندن ایزو برای تمام افرادی که کسب و کار دارند، لازم است. بعنوان مثال تمام افرادی که قصد بهبود کیفیت و افزایش راندمان در سراسر دنیا را دارند، باید به سراغ گواهی 9001 ISOبروند و آنرا دریافت نمایند. این بدان مدلول است که شما در هر زمینه ای فعالیت داشته باشید، اگر بخواهید کیفیت محصولات خودرا افزایش بدهید و آنرا به حداکثر خود برسانید، باید این مدرک را دریافت کنید. ضمنا در این شرایط می توانید از نظر کیفی با محصولات خارجی رقابت کنید و مصرف کنندگان بسیاری را به سمت خود جذب کنید. برای اینکه یکی از دلیلهای گرایش مردم به محصولات خارجی، به این علت است که این محصولات یا خدمات شما از نظر کیفی بسیار مرغوب و در سطح بالای رضایت هستند. بدین سبب شما می توانید بعد از گرفتن ایزو، با محصولات خارجی رقابت کرده و کیفیت محصولات خودرا چندین برابر ارتقا دهید.
برای ستاندن ایزو در تهران، معتبر و ارزان و همین طور در کلیه کلان شهرها و استانها و شهرستان های ایران می توانید به مراکز معتبر مجوز داری نظیر ایزوسیستم به آدرس سامانه رسمی و مورد تایید www.isosystem.org مراجعه نمایید.
کاربرد گواهینامه ایزو


منبع:

1399/06/23
12:57:17
5.0 /5
1071
تگها: استاندارد , خدمات , سیستم , طراحی
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
آجاک : آینده پژوهی