آجاک - acak آینده پژوهی

توسعه روابط تجاری دانش بنیان های ایرانی با افغانستان

توسعه روابط تجاری دانش بنیان های ایرانی با افغانستان

نشست تجاری و فناورانه با تجار و بازرگانان افغانستان 22 و 23 شهریورماه امسال در حوزه های فناورانه ساختمان، مواد غذایی، كشاورزی و پتروشیمی انجام می شود.


به گزارش روز سه شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کمتر از دو هفته دیگر تا برگزاری نشست دانش بنیان های ایرانی با تجار و بازرگانان کشور افغانستان مانده است. رویدادی فناورانه که توسعه بازار بین المللی دانش بنیان ها را هدف گرفته است.
در روزهای تحریم و کرونا برگزاری این جلسه ها توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزایش یافته است و هم اکنون نیز مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری این معاونت مبادرت به برگزاری نشست های رو در روی تجاری و فناورانه میان شرکت های دانش بنیان و تجار و بازرگانان افغانستانی کرده است.
این رویداد با هدف توسعه صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی به کشور افغانستان در روزهایی که به سبب بالا گرفتن تحریم ها و شیوع کرونا، ارتباطات و تعاملات بین المللی کاهش یافته است، اتفاق می افتد. رویدادی که می تواند نویددهنده توسعه کارهای شرکت های فناور و خلاق ایرانی در خارج از مرزهای کشور باشد.
نشست تجاری و فناورانه با تجار و بازرگانان افغانستان ۲۲ و ۲۳ شهریورماه سال ۹۹ در حوزه های فناورانه ساختمان، مواد غذایی، کشاورزی و پتروشیمی برگزار می گردد.
علاقه مندان برای حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی tesc.ir مراجعه کنند.


1399/06/13
21:36:05
5.0 /5
1130
تگها: ارتباطات , اینترنت , شركت , فناوری
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی