آجاک - acak آینده پژوهی
رییس صندوق حمایت از پژوهشگران خبر داد

اجرای طرح حمایتی پسادكتری ویژه در ۱۳ دانشگاه برتر

اجرای طرح حمایتی پسادكتری ویژه در ۱۳ دانشگاه برتر

به گزارش آجاك رئیس صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اجرای طرح حمایتی پسادكتری ویژه در ۱۳ دانشگاه برتر كشور اطلاع داد.


به گزارش آجاک به نقل از ایسنا، ایمان افتخاری با بیان این خبر اظهار داشت: پسا دکتری ویژه برنامه ای است که در آن بسته حمایتی به محققان کشور تعلق می گیرد و بر مبنای آن طرح تحقیقاتی خویش را اجرا می کنند. یکی از اقدامات صندوق در این حوزه این است که بر مبنای تفاهم نامه همکاری که با مراکز علمی داشته ایم، افراد برجسته در دوره پسا دکتری ویژه جذب دانشگاه ها می شوند.
به قول وی، حضور ایرانی ها نخبه خارج از کشور در این طرح پیشبینی شده است، این دسته از افراد که تمایل به شرکت در طرح پسا دکتری ویژه دارند به صورت آنلاین در سامانه جذب وزارت علوم ثبت نام می کنند و در صورت درخواست دانشگاهی برای جذب وی با بارگذاری معرفی نامه و درخواست دانشگاه در این سامانه امکان بهره برداری از این طرح را دارد.
بر مبنای اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، مدت زمان طرح پسا دکتری ویژه یک سال است و در صورت تایید یک سال دیگر هم تمدید می شود. این طرح ها همان طرح های تحقیقاتی دوره دکتری هستند که در این زمان زمان به بلوغ فناوری می رسند.



1399/05/22
22:04:37
5.0 /5
1322
تگها: آنلاین , پژوهش , تحقیقات , شركت
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی