آجاک - acak آینده پژوهی
دانشگاه تربیت مدرس اعلام كرد

امكان حذف نیمسال تحصیلی به علت عدم فعالیت پژوهشی

امكان حذف نیمسال تحصیلی به علت عدم فعالیت پژوهشی

آجاك: دانشگاه تربیت مدرس اعلام نموده است با عنایت به شرایط خاص ادامه فعالیتهای پژوهشی در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری و بنا بر احتمال مخاطره مبتلا شدن به ویروس كرونا، كلیه دانشجویانی كه با رعایت شرایطی كه در ادامه ذكر شده، در حال تكمیل پروژه رساله كارشناسی ارشد یا رساله دكتری قرار دارند، می توانند صرفاً تا آخر خرداد ماه ۱۳۹۹ با تكمیل فرم درخواست (نمونه پیوست) نسبت به حذف نیمسال پژوهشی اقدام نمایند.


به گزارش آجاک به نقل از ایسنا، دانشگاه تربیت مدرس با صدور اطلاعیه ای اعلام نموده است که دانشجویانی که کلیه دانشجویانی که با رعایت شرایطی که در ادامه ذکر شده، در حال تکمیل پروژه رساله کارشناسی ارشد یا رساله دکتری قرار دارند، می توانند صرفاً تا آخر خرداد ماه ۱۳۹۹ با تکمیل فرم درخواست (نمونه پیوست) نسبت به حذف نیمسال پژوهشی اقدام نمایند.
این دانشگاه تاکید کرده است، حذف نیمسال به علت عدم فعالیت پژوهشی صرفاً در نیمسال دوم تحصیلی ۹۹- ۱۳۹۸ و به علت تقارن با ایام اوج همه گیری و احتمال مبتلا شدن به بیماری کرونا قابل استفاده بوده و به هیچ عنوان در نیمسال های آتی یا تداوم وضعیت موجود قابل استناد و بهره برداری نخواهد بود.
بر مبنای اعلام دانشگاه تربیت مدرس، شرایط درخواست حذف نیمسال به شرح زیر است:
۱. دانشجو باید در مدت سنوات مجاز تحصیل و تمدیدهای مقرر طبق آئین نامه های آموزشی وزارتخانه و شیوه نامه های تمدید کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه باشد.
۲. دانشجو باید انتخاب واحد کرده باشد و پروپوزال مصوب در سامانه گلستان داشته باشد.
فرایند ثبت درخواست و پیگیری حذف نیمسال در ادامه این اطلاعیه آمده است:
۱- هر دانشجو مکلف به تکمیل فرم درخواست (پیوست) و پیگیری لازم (ترجیحاً غیر حضوری) از استاد راهنما و گروه آموزشی به منظور دریافت تأییدات مربوطه و ارسال آن به آموزش دانشکده است.
۲- حداکثر زمان ثبت درخواست حذف نیمسال به علت عدم فعالیت پژوهشی تا آخر خرداد ۱۳۹۹ است و به درخواست ها بعد از این مهلت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳- با تکمیل فرم پیوست، دانشجو متعهد می شود در صورت حذف نیمسال تحصیلی هیچگونه فعالیت پژوهشی نداشته باشد. در غیر این صورت، نیمسال مورد تقاضا در سنوات تحصیلی دانشجو مجدد لحاظ خواهد شد و بعنوان بخشی از تعهدات آموزش مجانی وی در نظر گرفته می شود.
برای ارائه درخواست در چارچوب تکمیل فرم پیوست نیازی به حضور دانشجو در محل دانشکده نیست و ضروریست ضمن تکمیل فرم مربوط از راه ارسال دورنگار، ایمیل و... درخواست خویش را برای استاد راهنما ارسال کرده و پیگیری لازم را انجام دهد.



1399/03/20
14:32:28
5.0 /5
1902
تگها: پژوهش
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
آجاک : آینده پژوهی