آجاک - acak آینده پژوهی

طرح مفهومی خودرو كونیگزگ كونیگزی منتشر گردید

طرح مفهومی خودرو كونیگزگ كونیگزی منتشر گردید

آجاك: با انتشار دو خودرو جدید Jesko و mega-GT Gemera، كونیگزگ سال شلوغی را داشته است. هر دو مدل ابرخودرو قدرتمند بشمار می روند و فناوریهای پیشرفته و ظاهر براق سوئدی موجب شد تا این خودرو ها گران قیمت شوند. احتمال كمی وجود دارد كه مدل بعدی كونیگزگ به اندازه مدلهای پیشین خود وحشی و خلاق باشد و مجموعه جدیدی از طراحی های آینده نگری را ارائه نماید.




تفاسیر مفهومی از خودرو کونیگزگ کونیگزی توسط ماکسیمیلیان اشنایدر، نشان از یک ابرخودرو طراحی شده توسط طراحان کونیگزگ را می دهد. می توان طراحی های بیشتر را در صفحه اینستاگرام نیز مشاهده کرد. خودرو کونیگزی از نشانه های کونیگزگ مانند چرخ های فرو رفته درون گوشه ها و شیشه جلو پهن و عریض برخوردارست تا بتوان آنرا بعنوان یکی از خودرو های این کمپانی شناخت.
گرچه برجسته ترین و خیره کننده ترین خاصیت بصری، دو برجستگی در جلوی خودرو است و از کاپوت شروع و تا شیشه جلو خودرو ادامه می یابند. با این وجود، این دو عنصر برجسته، از روی سقف تا انتهای خودرو و بال عقب ادامه دارند و یکی از خاصیت های طراحی مدرن در کونیگزگ به حساب می آید. این طراحی منحصر به فرد چشم بیننده را به زیبایی خود جلب می کند.
وجود چراغ هایی کشیده بر روی بال عقبی که تا روی گلگیر ادامه می یابند نیز یک انتخاب جسورانه در طراحی بوده است. به سختی می توان اظهار داشت که در این خودرو سپر وجود دارد و تنها قسمتی وجود دارد که چرخ ها نمایان شده و می توان پلاک خودرو را نصب کرد.

این طراحی ها با آنکه تنها یک طرح اولیه هستند، بینظیر بوده و دارای تمامی خاصیتهای این خودروساز است.
motor1.com ۲۱۲۱


منبع:

1399/03/05
13:42:15
5.0 /5
1935
تگها: آینده , طراحی , فناوری
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
آجاک : آینده پژوهی