آجاک - acak آینده پژوهی

پذیرش مقاله برای بیست ویكمین كنگره بین المللی میكروب شناسی

پذیرش مقاله برای بیست ویكمین كنگره بین المللی میكروب شناسی

به گزارش آجاك بنا بر اعلام دبیرخانه بیست ویكمین كنگره بین المللی میكروب شناسی، محققان می توانند تا اول تیر ماه ۱۳۹۹ خلاصه مقالات خویش را به این كنگره ارسال نمایند.


به گزارش آجاك به نقل از ایسنا، دبیرخانه بیست ویكمین كنگره بین المللی میكروب شناسی اعلام نموده است كه از تاریخ ۲۱ فروردین ماه لغایت ۱ تیر ماه ۱۳۹۹ از راه وبسایت كنگره به آدرس http: //ismcongress.ir آماده پذیرش خلاصه مقالات است. این كنگره در تاریخ ۲۸ لغایت ۳۰ مرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار می گردد.
بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشكده ایمونولوژی و بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشكی ایران، محورهای این كنگره، روش های نوین در میكروب شناسی بالینی، روش های كنترل و كاهش مقاومت های آنتی بیوتیكی، كنترل عفونت های بیمارستانی، میكروبیوتا، چالش های موجود در واكسن های میكروبی، درمان های جایگرینی و نوین در عفونت های میكروبی، بیماری های نو پدید و بازپدید، بیماری های مشترك انسان و دام (چالش تولید واكسن)، نقش آزمایشگاه میكروب شناسی پزشكی در بلایای طبیعی، نانو تكنولوژی میكروبی، میكروبیولوژی مواد غذایی، كانسر و میكروب، پروبیوتیك و پربیوتیك، میكروبیولوژی آب و پساب و كارآفرینی و ارتباط با صنعت است.
این كنگره توسط انجمن میكروب شناسی ایران برگزار می گردد.





1399/02/01
23:42:14
5.0 /5
2279
تگها: پزشكی , پژوهش , تكنولوژی , سایت
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
آجاک : آینده پژوهی