آجاک - acak آینده پژوهی

خودرو برقی جدید هامر

خودرو برقی جدید هامر

آجاك: سال قبل و قبل از نمایشگاه خودرو دیترویت در سال 2019، كادیلاك نخستین خودرو برقی  خودرا معرفی نمود. در آن زمان كادیلاك اعلام نمود این نخستین خودرو برقی از نسل جدید جنرال موتورز خواهد بود. جنرال موتورز اخیرا برخی اطلاعات جدید را در مورد این خودرو برقی نسل جدید خود منتشر می كند كه در ابعاد Cadillac Escalade بوده و از پلتفرمی مشابه هامر برقی استفاده خواهدنمود. هنوز اطلاعات دقیقی از خودرو كادیلاك در دسترس نیست اما كمپانی جنرال موتورز برخی اطلاعات مربوط به هامر برقی را آشكار كرد.




بخش مهمی از این پلت فرم جدید، باتری های جدید جنرال موتورز به نام Ultium است كه می تواند باتری آن باتوجه به خواسته و طرح سازنده به صورت عمودی یا افقی نصب شود و ذخیره باتری را برای هر مدل بهینه كند. بگفته جنرال موتورز، این خودرو ها باتری های ۸۰۰ ولتی با قابلیت شارژ سریع ۳۵۰ كیلو واتی خواهند داشت كه می توانند مسافت ۶۴۴ كیلومتر را طی كنند.
هنگامی كه جنرال موتورز اطلاعات مربوط به خودرو برقی را نشر داد، گفته شد كه این خودرو می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ كیلومتر را در مدت ۳ ثانیه طی نماید و قدرتی برابر ۱۰۰۰ اسب بخار خواهد داشت. همین طور موتور آن از سیستم انتقال قدرت بر محور جلو، عقب و چهار چرخ نیز استفاده خواهدنمود.
به گفته جنرال موتورز، این خودرو جدید هامر در كارخانه دیترویت خود ساخته خواهد شد و شایعاتی در خصوص تولید یك نسخه برقی از Cadillac Escalade وجود داشت. بنا بر این احتمال تولید Escalade یا خودرو دیگری با پلت فرم مشترك هامر، دور از ذهن نیست. Motor۱.com ۲۱۲۱


منبع:

1399/01/12
21:20:01
5.0 /5
2589
تگها: سیستم
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
آجاک : آینده پژوهی