آجاک - acak آینده پژوهی
كلیت فعالیت های پژوهشی سال ۹۸ وزارت علوم اعلام شد؛

از طریق اندازی مراكز هدایت شغلی تا طرح های دانشگاهی برای رفع مشكلات و رونق تولید

از طریق اندازی مراكز هدایت شغلی تا طرح های دانشگاهی برای رفع مشكلات و رونق تولید

آجاك: معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور ضمن تشكر از مشاركت و هم افزایی دانشگاه ها و مراكز علمی در فعالیتهای ارتباط با جامعه و صنعت، رئوس عملكرد فعالیتهای ارتباط با جامعه و صنعت در سال ۹۸ را اعلام نمود.


به گزارش آجاك به نقل از ایسنا، دكتر مسعود برومند در این نامه اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده امسال را شامل تدوین طرح تحول در همكاریهای دانشگاه ها با جامعه و صنعت، پایش و ساماندهی قراردادها و همكاریهای ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه ها، پایش مهارت افزایی در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی، رصد وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی كشور و ساماندهی جذب كاركنان وظیفه مامور در حوزه ارتباط با صنعت برشمرد.
وی، طراحی و راه اندازی مراكز هدایت شغلی و كاریابی تخصصی، عرضه نخستین رویداد الگوها و راهكارهای نوین در همكاری دانشگاه ها با جامعه و صنعت، طرح های برگزیده صنعتی دانشگاه ها و پژوهشگاه های كشور، طرح های برگزیده دانشگاه ها در جهت رفع مشكلات و رونق تولید استان و برگزاری مستمر نشست های مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه ها و پژوهشگاه های كشور را از دیگر اقدامات انجام شده در این عرصه دانست.
جزئیات گزارش عملكرد این حوزه، اینجا قابل دریافت است. فایل مذكور همینطور از راه لینك industry.msrt.ir هم قابل مشاهده می باشد.



1398/12/26
14:45:41
5.0 /5
2736
تگها: پژوهش , تحقیقات , طراحی , فناوری
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی