آجاک - acak آینده پژوهی

تصمیم دانشگاه تربیت مدرس برای جلسات دفاع از پایان نامه

تصمیم دانشگاه تربیت مدرس برای جلسات دفاع از پایان نامه

آجاك: بگفته معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، معاونان پژوهشی دانشكده های این دانشگاه در صورتیكه دانشجویانی كه تاریخ جلسات دفاع آنها در این روز ها و همزمان با شیوع كرونا است آمادگی داشته باشند و استادان راهنما و اعضای هیئت ممتحن هم بتوانند در جلسات حضور پیدا كنند مختارند كه این جلسات را برگزار كنند.


دكتر یعقوب فتح اللهی در گفت و گو با ایسنا، درباره دانشجویانی كه تاریخ جلسات دفاع از پایان نامه آنها در ایام تعطیلی دانشگاه مشخص شده بود، اظهار داشت: معاونان پژوهشی دانشكده ها برای دانشجویانی كه جلسات دفاع آنها در این روزها است و اقدامات مربوط به دعوتنامه اعضای هیئت ممتحن برای آنها انجام شده، در صورتیكه اعضای هیئت ممتحن بتوانند حضور پیدا كنند و استادان راهنما راضی باشند و همین طور دانشجویان آمادگی داشته باشند مختارند كه جلسات دفاع را برگزار كنند.
معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس افزود: برنامه های قبلی برای دفاع دانشجویان از پایان نامه ها با آرامش و بسته به حضور اعضای محترم هیئت ممتحن می تواند دایر شود و برای آن نگرانی وجود ندارد.
وی در پاسخ به سوالی درباره شرایطی كه استادان آمادگی حضور در جلسات دفاع را نداشته باشند، اظهار داشت: معاونان پژوهشی دانشكده ها طبق قانون تاریخ جلسات دفاع را به زمانی موكول می كنند كه استادان آمادگی حضور در جلسات دفاع را داشته باشند. در رعایت بهداشت در زمینه پذیرایی در جلسات دفاع نیز خود افراد رعایت می كنند و این مساله نیاز به بخشنامه ندارد.




منبع:

1398/12/09
14:34:20
5.0 /5
3054
تگها: پژوهش
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی