آجاک - acak آینده پژوهی

سیزدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی

سیزدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی

به گزارش آجاك سیزدهمین همایش دانشجویی ˮتازه های علوم بهداشتی كشورˮ سوم اردیبهشت ۱۳۹۹توسط بسیج دانشجویی و دانشكده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برگزار می گردد.


به گزارش آجاك به نقل از ایسنا، همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی كشور با شعار «دانشــجوی كارآفرین؛ نماد پویایی سلامت» در هفت محور اصلی بهداشت حرفه ای و ایمنی كار، بهداشت عمومی، بهداشت محیط، ارگونومی، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست، سلامت در بلایا و فوریت ها و اپیدمیولوژی برگزار می شود.
در سیزدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی كشور جدیدترین مباحث و موضوعات در رابطه با رشته های حوزه بهداشت بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی و آموزش بهداشت مطرح می شود و در كنار مقالات علمی سخنرانی و پوستر، شركت های دانش بنیان و كارآفرین، متخصصین كارآفرینی در حوزه سلامت و واحدهای فناوری فعال در زمینه علوم بهداشتی و سلامت گروه های مختلف جامعه در سراسر كشور هم فرصت عرضه خدمات، توانمندی ها و قابلیت های خویش را دارند.
هیئت رئیسه این همایش از تمامی متخصصان، صاحب نظران، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و دانشجویان و همینطور شركت های دانش بنیان و كارآفرین و واحدهای فناور دعوت به عمل می آورند تا با حضور و شركت در همایش در احیا و اعتلای جایگاه رشته های حوزه بهداشت در كشور تأثیرگذار باشند.
مقالات این همایش در سه مرحله توسط متخصصین رشته های بهداشت، داوری و درنهایت به صورت پوستر یا سخنرانی عرضه خواهند شد.
همینطور مهلت دریافت چیكده مقالات این همایش ۱۳فروردین ۱۳۹۹به آخر می رسد و گواهی این همایش همراه با امتیاز بازآموزی توسط معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشكی صادر می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی، در دوازدهمین دوره این همایش كه در ۱۱اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸برگزار شد، تعداد ۶۷۲مقاله از ۳۳استان كشور به همایش ارسال شد و در مجموع ۴۵۰نفر از فعالان و دانشجویان حوزه علوم بهداشتی از سراسر كشور در این همایش شركت كردند.




1398/11/26
15:24:33
5.0 /5
3576
تگها: پزشكی , پژوهش , خدمات , شركت
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی