آجاک - acak آینده پژوهی

۴ طرح نوآورانه در مرکز شتاب دهی جهاد دانشگاهی تهران مجوز استقرار دریافت نمودند

۴ طرح نوآورانه در مرکز شتاب دهی جهاد دانشگاهی تهران مجوز استقرار دریافت نمودند

دبیر شورا و مرکز نوآوری و شتابدهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران از صدور مجوز استقرار 4 طرح نوآورانه از میان شماری از طرح های دریافت شده توسط این مرکز آگاهی داد.


به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مرتضی پرهیزکار درباره برگزاری دومین جلسه شورای پذیرش و سرمایه گذاری در سالن کنفرانس معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حضور اعضای شورا اضافه کرد: این جلسه با موضوع بررسی و تصمیم گیری درباب درخواست برخی از مجریان برای پذیرش طرح های نوآورانه و فناورانه در مرکز و ارائه طرح های مربوطه انجام شد.
وی افزود: در این نشست مجریان چهار طرح واجد شرایط با عنوان های «ایجاد زیرساخت نرم افزاری خدمات روان سنجی تحلیلی و مدیریت مشاوره منابع انسانی»، «طراحی، ساخت و تجاری سازی افزودنی ضدیخ هیبریدی»، «ساخت و تجاری سازی نرم افزار محاسبه دقیق سفارش کودی زمینهای کشاورزی در کشت های مختلف» و «مرکز رویت پذیری و افزایش ضریب تأثیر تحقیقات(رونیک)» توضیحاتی ارائه کردند.
دبیر شورا و مرکز نوآوری و شتاب دهی سازمان جهاد دانشگاهی تهران اظهار داشت: اعضای شورا بعد از شنیدن توضیحات مجریان، با اجرای این چهار طرح در این مرکز موافقت کردند.


1401/01/15
10:07:49
0.0 /5
499
تگها: تحقیقات , خدمات , سازمان , طراحی
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
آجاک : آینده پژوهی