آجاک - acak آینده پژوهی
با امضای تفاهم نامه میان دانشگاه امیركبیر و صندوق حمایت از پژوهشگران دنبال می شود

همكاری در زمینه اجرای ۱۰ طرح تحقیقاتی پسا دكتری

همكاری در زمینه اجرای ۱۰ طرح تحقیقاتی پسا دكتری

به گزارش آجاك دانشگاه صنعتی امیركبیر و صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران كشور با هدف شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان دانشگاه های برتر كشور تفاهم نامه همكاری منعقد نمودند.


به گزارش آجاك به نقل از ایسنا، هدف از امضای این تفاهم نامه همكاری در زمینه اجرای ۱۰ طرح تحقیقاتی پسا دكتری ویژه، مطابق ضوابط و مقررات و سیاست ها و اولویت های تحقیقاتی اعلام شده از جانب صندوق پشتیبانی از پژوهشگران و فناوران است.

در این تفاهم نامه تاكید گردیده است كه پشتیبانی از محقق پسا دكتری ویژه، در چارچوب حق الزحمه و گرنت پژوهشی خواهد بود كه میزان حق الزحمه برابر با حقوق استادیار پایه یك در دانشگاه تهران در همان سال و میزان گرنت پژوهشی حداكثر تا سقف ۵۰ درصد حق الزحمه خواهد بود.

بنابراین اعتبار مالی حق الزحمه به صورت مشترك توسط طرفین (صندوق و دانشگاه ) به نسبت ۷۰ درصد سهم صندوق و ۳۰ درصد سهم دانشگاه تأمین و هزینه خواهد شد.

مدت و اعتبار این تفاهم نامه پنج سال است و در صورت نیاز و توافق كتبی طرفین تمدید آن امكان پذیر خواهد بود.

براساس این تفاهم نامه، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امیركبیر پرونده افراد را طبق شاخصهای هیات جذب بررسی و مراتب شایستگی را همراه پرونده با امضای معاون پژوهش و فناوری به صندوق معرفی می كند.

پس از دریافت اسامی توسط صندوق، متقاضیان مورد غربالگری اولیه قرار خواهند گرفت و افرادی كه در این مرحله انتخاب می شوند برای ثبت نام در سامانه صندوق معرفی خواهند شد.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه امیركبیر، بعد از ارسال طرح توسط برگزیدگان داوری و ارزیابی از طرح های پژوهشی مطابق ضوابط مقرر در صندوق انجام شده و برگزیدگان نهایی اعلام خواهند شد.



1398/11/01
21:54:38
5.0 /5
3705
تگها: پژوهش , پشتیبان , تحقیقات , فناوری
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
آجاک : آینده پژوهی