آجاک - acak آینده پژوهی

فراخوان مسابقات ملی رساله سه دقیقه ای ویژه دانشجویان دانشگاه های استان تهران

فراخوان مسابقات ملی رساله سه دقیقه ای ویژه دانشجویان دانشگاه های استان تهران

مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» ویژه دانشجویان دانشگاه های استان تهران از جانب معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور، ۹ اسفند سال جاری در دانشگاه تهران برگزار می گردد.


به گزارش آجاک به نقل از ایسنا، مسابقات ملی رساله سه دقیقه ای (۳MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت، تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران است.
دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان دکترا که از آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تا آخر مهرماه ۱۴۰۰ از رساله خود دفاع کرده باشند، هم چنین دانشجویانی که پروپوزال رساله خویش را تا آخر آذرماه ۱۴۰۱ به تصویب رسانده اند، می توانند در این دوره از مسابقات شرکت نمایند. شرکت کنندگان باید در عرض سه دقیقه رساله خویش را با تاکید بر جنبه های کاربردی و دستاوردهای آن ارائه نمایند.
دانش آموختگان ارشد و دانشجویان مقطع دکترای علاقه مند شرکت در این مسابقات می توانند جهت ثبت نام و دریافت آئین­ نامه، تصویر کارت دانشجویی خویش را به همراه شماره تماس به آدرس sepehredaneshah@gmail.com ارسال نمایند.
علاقه مندان می ­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱-۶۶۴۹۰۳۳۰ تماس بگیرند.
جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» به شرح ذیل است:
نفر اول ۸ میلیون ریال
نفر دوم ۶ میلیون ریال
نفر سوم ۴ میلیون ریال
این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا شروع شده و هم اکنون در شمار زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا اجرا می شود. در ایران هم این رویداد به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از سال ۱۳۹۵ شروع شده و تابحال پنج دوره از آن برگزار شده است.




منبع:

1400/11/19
23:10:34
0.0 /5
632
تگها: سازمان , شركت , كاربر
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
آجاک : آینده پژوهی