آجاک - acak آینده پژوهی
اسلامی:

مرکز فناوری و نوآوری رسا شروع به کار کرد

مرکز فناوری و نوآوری رسا شروع به کار کرد

به گزارش آجاک رئیس سازمان انرژی اتمی از شروع به کار مرکز فناوری رسا به عنوان اولین مرکز نوآوری تخصصی در زیست بوم نوآوری صنعت هسته ای با هدف تسهیل تجاری سازی دستاوردهای دانشمندان کشورمان اطلاع داد.


به گزارش آجاک به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: مرکز نوآوری رسا با برنامه ریزی انجام شده و همینطور اهداف ترسیم شده درصدد شتاب دهی به تحقیقات و عملیاتی سازی پژوهش های دانشجویان و متخصصان علوم و فناوری هسته ای است.
رییس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: توجه به کاربرد پرتوها در صنایع غذایی و کشاورزی، تولید رادیودارو، پرتودرمانی و توسعه نیروگاه ها در اولویت پژوهشی و تبدیل ایده به محصول این مرکز قرار دارند.
وی تصریح کرد: به یاری خداوند در این مرکز همکاری موثری با بخش خصوصی خواهیم داشت و فضایی علمی - پژوهشی را برای فارغ التحصیلان علوم و فناوری هسته ای فراهم می نماییم تا این عزیزان و سرمایه های کشور بتوانند با سازمان انرژی اتمی و پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.
رییس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: امیدوارم این مرکز با همکاری جامعه دانشگاهی، نخبگان، پژوهشگران و همینطور اکوسیستم نوآوری کشور گامی موثر در جهت تجاری سازی طرح های علمی پژوهشگران و بهره مندی جامعه از کاربردهای انرژی صلح آمیز هسته ای بردارد.

1400/10/07
22:06:37
0.0 /5
594
تگها: پژوهش , تحقیقات , سازمان , سیستم
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
آجاک : آینده پژوهی