آجاک - acak آینده پژوهی

سومین سمینار روند انتخاب تکنولوژی رآکتورهای کوچک

سومین سمینار روند انتخاب تکنولوژی رآکتورهای کوچک

به گزارش آجاک سومین سمینار «روند انتخاب تکنولوژی رآکتورهای ماژولار کوچک(SMR) برای ایران» در سازمان انرژی اتمی برگزار می گردد.


به گزارش آجاک به نقل از خبرگزاری ایرنا از دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، سومین سمینار «روند انتخاب تکنولوژی رآکتورهای ماژولار کوچک(SMR) برای ایران» در سازمان انرژی اتمی برگزار می گردد.
این سمینار با هدف درک بهتر وضعیت فناوری های موجود در کشور و فرصت ها و چالش های پیشرو در تاریخ ۶ تا ۸دی ماه سالجاری توسط شرکت توسعه کاربرد پرتوها و با همکاری پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و شرکت مهندسی و ساخت نیروگاه های اتمی(مسنا) به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
معرفی ۱۴ فناوری SMR در حوزه های MMR، MSR، FNS، HTGR، iPWR، کاربری های غیر الکتریکال SMR، الزامات ایران برای توسعه SMR و ارزیابی مدلهای تجاری دنیا، رویکرد نظام ایمنی در حوزه SMR، نقش INPRO در توسعه فناوری SMR و نیازسنجی و امکان سنجی طراحی و ساخت یک راکتور iPWR از مهم ترین سرفصل های این سمینار هستند.
علاقه مندان به منظور انجام فرایند ثبت نام اولیه در سومین سمینار «روند انتخاب تکنولوژی راکتورهای ماژولار کوچک برای ایران» می توانند اطلاعات مورد نیاز (نام و نام خانوادگی (فارسی و لاتین)، کد ملی، تلفن همراه، رشته تحصیلی، میزان تحصیلات، محل اشتغال و تلفن محل کار/ثابت) را به آدرس ایمیل pr@iradco.ir ارسال نمایند.


منبع:

1400/10/01
22:01:06
0.0 /5
631
تگها: پژوهش , تكنولوژی , سازمان , شركت
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
آجاک : آینده پژوهی