آجاک - acak آینده پژوهی

راه اندازی باشگاه فناوری نانوپل

راه اندازی باشگاه فناوری نانوپل

آجاک: باشگاه فناوری نانوپل برای ترقی کسب و کارهای کوچک و پشتیبانی از استارتاپ ها به همت یک شتاب دهنده فعال نانویی در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران افتتاح شد.


به گزارش آجاک به نقل از خبرگزاری ایرنا از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها برای رشد و رسیدن به بلوغ کامل، نیازمند محیطی پویا و خلاق هستند شتاب دهنده نانوپل با فراهم کردن شرایط مساعد برای ترقی کسب و کارهای کوچک و پشتیبانی از استارتاپ ها مبادرت به تشکیل باشگاه فناوری کرد.
این باشگاه تازه تاسیس می خواهد با جذب تیم ها و افراد علاقمند و ارائه خدمات به آنها زمینه رشد کسب وکارها را فراهم آورد.
در باشگاه فناوری نانو پل، محیط کار اشتراکی هوشمند، خدمات مربی گری، حضور سرمایه گذاران ریسک پذیر، متخصصان امور کسب وکار، مشاوران خبره ثبت اختراع، گرفتن گواهینامه های معتبر، ثبت شرکت و کلیه امکانات مورد نیاز یک کسب وکار، در دسترس اعضای باشگاه فناوری است.
خدمات عمومی باشگاه فناوری نیز شامل برگزاری دوره های مختلف آموزشی، سمینارهای علمی، برگزاری نمایشگاه ها، برگزاری رویداد تقاضا محور و رویداد کارآفرینی تقاضا محور ( Reverse Pitch ) و رویدادهای علمی و صنعت است.
طرح های مختلفی برای عضویت در باشگاه فناوری نانوپل وجود دارد که استارتاپ ها بسته به نیاز خود می توانند از امکانات شتاب دهنده نانوپل بهره مند شوند.
در کنار بهره مندی از امکانات باشگاه فناوری نانوپل، اعضای باشگاه می توانند ایده ها و طرح های استارتاپی خودرا به شتاب دهنده علمی-صنعتی نانوپل، ارائه کنند، بعد از بررسی طرح های دریافتی و برگزاری جلسات داوری و تایید نهایی طرح، اعضای باشگاه فناوری می تواند به عضویت شتاب دهنده نانوپل نیز در آمده و از خدمات رایگان شتاب دهی شامل عضویت در باشگاه فناوری که علاوه بر امکان استفاده از فضای کاری مناسب و بهره مندی از محیط کار اشتراکی؛ امکان ارائه ایده ها و و طرح های استارتاپی که قابلیت سرمایه گذاری داشته باشند را در مجموعه نانوپل (اولین شتابدهنده تخصصی صنعت پلیمر و پتروشیمی) وجود دارد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به آدرس وب سایت شتاب دهنده نانوپل مراجعه کنند.


منبع:

1400/09/20
15:35:28
0.0 /5
669
تگها: پژوهش , پشتیبان , خدمات , سایت
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(0)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
آجاک : آینده پژوهی