آجاک - acak آینده پژوهی
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم:

كشور نیازمند نسل شاداب و خلاق است

كشور نیازمند نسل شاداب و خلاق است

به گزارش آجاك معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با اشاره به اینكه ما نیازمند تربیت نسلی شاداب و خلاق هستیم، اظهار داشت: باید مراكز رشد و پارك های علم و فناوری و مراكز فنی و حرفه ای به مدرسه تبدیل شوند تا دیوارهای مدارس فراتر از امروز شود.


به گزارش آجاك به نقل از ایسنا دكتر مسعود برومند امروز در جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران و فناوران دانش آموزی با بیان این كه هر ساله آغاز هفته پژوهش از مدارس است، اضافه كرد: این امر از بابت پیام ما در زمینه اهمیت فوق العاده مدارس و آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه و تقاضای فناوری از روز ۲۶ آذر اظهار نمود: از اولیای مدارس درخواست می شود دانش آموزان را برای بازدید به این نمایشگاه كه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی است، ببرند.
برومند، هدف گذاری كشور را بر توسعه اقتصاد دانش بنیان دانست و اشاره كرد: این هدف محقق نخواهد شد، مگر آنكه بر روی نیروهای انسانی سرمایه گذاری شود، بدین جهت بازبینی در زمینه آموزش و پرورش امری لازم است.
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با اشاره به اینكه اطمینان دارم كه در وزارت آموزش و پرورش كارشناسانی دراین زمینه وجود دارد، اظهار نمود: ما به پرورش نسل شاداب و خلاق نیاز داریم و طبیعی است كه این دفعه را وزارت آموزش و پرورش به تنهایی بر دوش بگیرد و همه دستگاه های مرتبط باید به یاری این وزارتخانه بیاید.
برومند، با تاكید بر اینكه دیوارهای مدارس باید فراتر از امروز باشد، اظهار داشت: مراكز رشد، پارك های علم و فناوری، بیمارستان ها و مراكز آموزش فنی و حرفه ای باید به مدرسه تبدیل شوند.




منبع:

1398/09/23
17:42:00
5.0 /5
3852
تگها: پژوهش , دستگاه , فناوری
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
آجاک : آینده پژوهی