آجاک - acak آینده پژوهی
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس به آجاك خبر داد

مراسم استقبال از دكتر سلیمانی فردا

مراسم استقبال از دكتر سلیمانی فردا

به گزارش آجاك معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس از آزادی دكتر مسعود سلیمانی، عضو هیات علمی این دانشگاه از بند آمریكا اطلاع داد و اظهار داشت: این استاد ایرانی كه بیشتر از یك سال در بند آمریكا بود، آزاد شد و فردا بامداد به تهران می آید.


دكتر یعقوب فتح اللهی در گفتگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر در مورد آزادی دكتر سلیمانی از بند امریكا، اظهار نمود: بر مبنای پیگیری های وزارت امور خارجه این استاد ایرانی كه بیشتر از یك سال در بند آمریكا بود، آزاد شد.
وی در ادامه خاطرنشان كرد: هم اكنون دكتر سلیمانی، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در كشور سوییس بوده و در راه بازگشت به تهران هستند و فردا بامداد به ایران می رسند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: فردا یكشنبه، ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ مراسمی به منظور استقبال از دكتر سلیمانی در سالن جابرابن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می گردد
به گزارش آجاك به نقل از ایسنا، دكتر مسعود سلیمانی، پژوهشگر حوزه سلول های بنیادی و دانشیار دانشگاه تربیت مدرس كه جزو یك درصد دانشمندان برتر جهان از حیث استنادهای علمی در مجلات معتبر علمی شناخته می شود، ۱۵ مهر ماه سال قبل در چارچوب یك فرصت مطالعاتی عازم كشور آمریكا شد، اما قبل از ورود به خاك كشور آمریكا به دلیل نامعلومی از جانب پلیس FBI دستگیر و زندانی شد.



1398/09/17
21:26:59
5.0 /5
3655
تگها: پژوهش , فناوری
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
آجاک : آینده پژوهی