آجاک - acak آینده پژوهی

صدور مجوز تاسیس مركز تحقیقاتی چرم و كفش در دانشگاه آزاد تبریز

صدور مجوز تاسیس مركز تحقیقاتی چرم و كفش در دانشگاه آزاد تبریز

آجاك: رئیس پژوهشگاه و شبكه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از صدور مجوز تأسیس مركز تحقیقاتی چرم و كفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اطلاع داد.


دكتر نگاهداری خبر داد
به گزارش آجاك به نقل از ایسنا، دكتر بابك نگاهداری با اشاره به برگزاری دومین نشست راهبری پژوهشی منطقه ۳ دانشگاه آزاد اسلامی استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان، اظهار داشت: در جهت مأموریت ­های پژوهشگاه و شبكه آزمایشگاهی دانشگاه در مورد مدیریت و هدایت منابع، زیرساخت­ها و نظام پژوهش در دانشگاه، برنامه تحولی نشست های راهبری پژوهشی منطقه ­ای برنامه ریزی و اجرا شده است. رویكرد این نشست ها تمركز بر توسعه زیرساخت­های امور پژوهشی، درآمدزایی از مراكز تحقیقاتی و آزمایشگاهی استان ­ها و توسعه ارتباط موثر با صنایع است.
نگاهداری در مورد اهداف نشست­ های راهبری پژوهشی منطقه ای، اظهار نمود: بازدید، نظارت و ارزیابی پیشرفت برنامه ها و فعالیتهای پژوهشی استان­ ها با حضور میدانی در منطقه، بررسی و همفكری با همكاران در واحدهای مختلف به منظور شناسایی و رفع موانع پیش روی حركت علمی و پژوهشی هر استان و استفاده از ظرفیت پژوهشگاه برای تقویت ارتباط دانشگاه با صنایع و سازمان های محلی و منطقه ای همچون مهمترین این اهداف هستند.
وی با اشاره به تغییر رویكرد دانشگاه آزاد اسلامی به سمت احساس تعهد و مسئولیت اجتماعی و تبدیل شدن شعار حل مسأله بعنوان شعار محوری دانشگاه، اضافه كرد: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تحقق این شعار می رود و رویكردهای جدید دانشگاه در نشست های تخصصی برای مسؤلان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی شفاف سازی می شود.
رئیس پژوهشگاه و شبكه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: توجه دانشگاهیان به صنایع و اقتصاد منطقه، تاكید بر ظرفیت های عظیم نیروی انسانی متخصص و زیرساخت ها همچون آزمایشگاهی و كارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، تاكید بر فراهم كردن تجهیزات مورد نیاز طرح های پژوهشی هم راستا با نیازهای منطقه ای و ملی از راه طرح تعاون تجهیزات، تبیین تغییر رویكرد فرصت های مطالعاتی اعضای هیأت علمی به سمت مأموریت های مطالعاتی در صنایع و ایجاد كانون های دانشگاه، صنعت و جامعه بعنوان یك ظرفیت نهادی برای دیده شدن صاحبان صنایع و دانشگاه در كنار هم، همچون مواردی است كه در این جلسه برای مسؤلان دانشگاهی منطقه سه مطرح و پیرامون آنها تبادل نظر شد.
بر مبنای اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نگاهداری با اشاره به صدور مجوز تأسیس مركز تحقیقاتی چرم و كفش در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اظهار داشت: همینطور پنج تفاهم نامه بین واحدهای منطقه سه دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع به امضا رسید.



1398/09/12
22:04:36
5.0 /5
4015
تگها: پژوهش , تحقیقات , سازمان
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
آجاک : آینده پژوهی