آجاک - acak آینده پژوهی

مهلت ثبت نام در جایزه ی علیمحمدی تمدید گردید

مهلت ثبت نام در جایزه ی علیمحمدی تمدید گردید

به گزارش آجاك پژوهشگاه دانش های بنیادی با همكاری انجمن فیزیك ایران از سال ۱۳۹۰ به رساله های برتر دكتری فیزیك كه در داخل كشور تهیه شده باشند جایزه ای به نام «جایزه‌ی علیمحمدی» اعطا می كند.


به گزارش آجاك به نقل از ایسنا، این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دكتر مسعود علیمحمدی، استاد فقید دانشگاه تهران و نخستین دانش آموخته‌ی دكتری فیزیكِ داخل كشور، همچون نقش مؤثرش در زیرساخت علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی و تلاش های وی برای برگزاری تحصیلات تكمیلی در ایران، به نام او نامگذاری شده است.
نظر به اثری كه اعطای جایزه‌ی علیمحمدی در رشته‌ی فیزیك در بین محققان جوان و مستعد داشته و برای تداوم خاطره‌ی شهید علیمحمدی، پژوهشگاه دانش های بنیادی از سال ۱۳۹۵ اعطای این جایزه را به رشته‌ی ریاضی هم تسرّی داده است تا انگیزه‌ی بیشتری برای ارائه‌ی رساله های دكتری ارزشمندتر در ریاضیات ایجاد شود. انتخاب برندگان این جایزه با همكاری انجمن ریاضی ایران صورت می گیرد.
شرایط شركت و نحوه انتخاب:
این جایزه در سال ۱۳۹۸ به رساله های دكتری برگزیده كه در داخل كشور تهیه شده و طی سال های ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۷ مرحله‌ی دفاع را گذرانده باشند، اعطا می شود.
برای ورود به مرحله‌ی داوری، لازم است كارهای پژوهشی انجام شده در دوره‌ی دكتری و رساله‌ی حاصل از آن، به تشخیصِ حداقل سه عضو هیئت علمیِ استادیار به بالا، كه استاد راهنمای رساله‌ی دكتری هم یكی از آنان است، بعنوان «رساله‌ی ممتاز» شناخته شده باشد.
طبق اعلام روابط عمومی وزارت علوم، با بیان تمدید مهلت ثبت نام در این بخش، اینگونه تصمیم گرفته شده كه نامزدی هر شركت كننده باید كتباً توسط استاد راهنما با ذكر اطلاعات مربوط به متقاضی، علل، مستندات، و مقالات مستخرج از رساله و همینطور نام و نشانی حداقل دو عضو هیئت علمیِ دیگر كه بتوانند مؤید نامزدی رساله‌ی مربوطه باشند، اعلام گردد. مدارك و مستندات متقاضیان لازم است تا تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۸ در فرم ثبت نام بارگذاری شود.




1398/08/28
08:43:30
5.0 /5
3701
تگها: پژوهش , خدمات , شركت
این مطلب آجاک را پسندیدید؟
(1)
(0)

تازه ترینهای مرتبط
نظرات بینندگان در این باره
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
آجاک : آینده پژوهی